Reklamace

Reklamace

 
 Zásilka je poškozená
 
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte – balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.
 
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
 
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo 774 261 286 nebo e-mail info@1210.cz – uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
 
Zboží nebylo dodáno kompletní
Petra 
Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 774 261 286 nebo e-mail info@1210.cz a my vám scházející zboží ihned pošleme.
 
Produkty vám nevyhovují
 
Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět. 
 
Informujte nás telefonicky – 774 261 286 nebo e-mail info@1210.cz, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:
 
1210 Aromakosmetika
Petra Potočná
Prostřední Bludovice 435
Horní Bludovice  739 37
 
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
 
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte Petře, která vám ráda poradí. Telefon je 774 261 286 a zastihnete jej každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.